fredag 30 maj 2008

Torsdag - Svajigt blev det

Svajigt blev det... i allra största grad. Bröt tyvärr mot kardinalregel nr 1: Tålamod! Köpte på mig Bull till 50% redan efter första dippen, på väg upp. Murphy såg till att uppgången kom av sig och jag fick se depån minska med många friska slantar innan jag till slut köpte 50% ytterligare vid vad jag trodde var dagen lägsta-punkt, vid 152kr, ca kl 12:15.

Lägsta kurs för dagen visade sig bli 151,20 som den nådde under ett flertal tillfällen. 1,6% under startkurs. (Ska ta och börja anteckna dagens högsta/lägstakurser, för att ha mer på kött på benen vid framtida affärer. Lättare att lägga mer precisa stop/loss-orders, triggers osv.)

OMX30 slutade på -0,1, och USA-börserna verkade vara på G, så jag vågade behålla andelarna till fredag.

Depån upp 1,02%.

1 kommentar:

litenfot sa...

titt ut eller ...
Marre här och kollar, vad du kan...